torsdag, november 04, 2010

Ledig dag, och go musik.

Kan det bli bättre?
Jag älskar att vara ensam hemma, dra på hög musik och se allmänt äcklig ut. Ingen som ser,  så vem bryr sig? :P
Jag är jätte glad idag. Verkligen. Dock vaknade jag med ont i halsen och igenklibbadeögon (15e dagen idag). Börjar bli bättre så jag självbehandlar de med saltlösning. Men blir de värre blir de antibiotika igen.
Ser ut som en knarkare!! *usch*. Men inget ja ska klaga på. Just i denna stund vet jag 2 stycken som ligger inne och kämpar emot cancer. Då känner man sig inte lite dum som klagar på lite igenvarade ögon.
Man borde sluta klaga helt...Mina styrka jag har inombords går till er tjejjer. Krya på er!

Jag är ledig idag som sagt. Lyssnar på gamla godingar. Ska dela med mig av dom här nere.
Jobbar fre-lör-sön. Känns bra =) Känns inte alls trist! Gillar att jobba! =)

Jag har lite saker för mig idag. Ska tvätta, storstäda, (jag inte hinner med min fredagsstädning på fredag). Eller rättaresagt inte kommer orka göra den efter jobbet. Så gör den idag!.
Posta brev, laga mat, skriva mera blogginlägg, är rätt tankefull i huvudet. Det behöver komma ut.=)

Jag har rätt många bollar i luften känner ja. Snart kommer de brista hehe. Måste lugna mig lite.

Snart kommer syster oxå, hälsar på lite. Mys!! Jag ska dra på mig lite mysisar och upp med håret i toffs. Sen blir de ös. =D Stääda stäääda!!

Jag hoppas ni får en bra dag. Lyssna på dessa gaamla godingarna!! =D ÄLSKA!!


Pussss

Inga kommentarer: