måndag, november 29, 2010

POISON!!!

Sorry for bad updates.

Varit mkt på jobbet och mitt i allt kickar jag brutalt in med min träning. Går kanon!
Kl 06 ringde alarmet i luren min. Upp och hoppa stog de. Kanon att vakna upp till de ;) Strålande humör satte jag mig på bussen med proteinshaken i handen och mina energihöjjande tablett smältandes på tungan. Myskläderna åkte på istället för träningskläderna. En enda svartklädd plysch-julia kom intraskande med mina Uggs på fötterna och osminkat fejs. Inte de snyggaste laget. Men de sket jag i...
Pratade som vanligt med de i receptionen. Bokade tid för GYMINTRO. dax nu.. sååååå dax.

Fastnat för passen, men behöver kunna gymmet nu känner jag. Så "slipper" jag alltid gå upp kl 06 de dagarna jag har stängning på jobbet. Som idag. Är morgonpigg så där har vi inget problem, problemet är
seg dötid att ta igen nu här hemma. När jag likagärna kunde kört igenom kroppen efter spinningen. Det sög i mig att gå in på gymmet. Alldeles tomt(älska) och helt gjort för mig att vara där.

Min spinningledare gjorde min måndag helt fantastiskt. Jag sa de till henne, hon blev jätte glad! Vilket pass, perfekt upplagt. "Bara" 40 min så man körde slut sig totalt. Ingen paus bara svett och krampande hals. Kippade efter andan då och då, men andades igenom de. Såå kass kondition numera, styrkan i ben och rumpa är NOLL. Jäklar vad dessa sjukveckor tatt på kroppen.

Meeeen, nu är jag tbx. Jag känner de i mig. De är en kännsla i mig, då man inte ens tänker tanken att skippa träningen en enda dag, utan de är som att äta. De ska göras, och de görs.

Dagens arm-bild. För er som sätt dom i annan form ser att dom är små nu.
Men dom ska bli bättre. Ben,rump och mag bild blir de inte på några veckor. *haha*
Jag tackar för mig. Nu ska jag fixa mig lite snyggare och sen dra mig om 30 min.
Imorgon är de min fantastiska ledighet. Värdefull ledighet. Lite som MIN helg :P
Märkte igår först vid kl 20 på kvällen att det var söndag. Är man dagsblind då eller?
Jobbhelg sätter spår hehehehe.

Jag räknar ner dagarna nu till flytten. LÄNGTAR!! Men har så mkt jag  inte har.
Porslin, micro, damsugare, strykjärn, något att sitta och äta vid. hahaha. Galet..Men det ska tydligen vara charmen med att flytta hemmifrån.?!

Vi hörs och syns..Kommer en del inlägg efter detta nu...med musik bland annat.
KRAMIS!!!!

Inga kommentarer: