tisdag, november 23, 2010

Lilla tissiebissie ♥ Mitt hjärta gör ont!!

Varit hos vetrinären med grannens kisse Zorro, han jobbade så jag ställde upp och lämnade av honom, lille snuffisen kissar överallt, så nu ryker bollarna. Blev skit dåligt bemött och hon iprincip kasta ut honom ur buren(vänden buren helt uppåner och han i panik höll fast sig tills hon skakade och lät mig(!?) dra ut honom känslokallt). Tillslut låg han slickad på bordet och kollade livrädd på mig. Hon(vetrinären) börjar undersöka honom och efter några minuter av klämmande och lyssnande på magen, så säger hon:
-Detta är väl Lottie? Hon skulle ju vara vit med fläckar, detta är inte hon va?.
-Ne detta är kolsvarta ZORRO säger jag.
-Oj hoppsan okej, så går hn och hämtar en bur och lägger i honom. Tackar för sig och ber mig gå.


Jag gick därifrån med en klump i magen, hade de varit MIN katt, hade jag nog skällt ut henne efter noter. Mitt hjärta blöder!!!


Sa de till Pepe(han som äger katten) Han ska aldrig mer gå dit.


ERIKSBERGS DJURKLINIK, tror jag den heter, kan ta och dra åt helvette!
Tissiebissie, älskade du.

Inga kommentarer: