torsdag, januari 13, 2011

Inget märkvärdigt...

...men Måste få sagt detta.
  • Älskar min fågel. Han flyttade med mig hit till min underbara lägenhet. Han kommer med nya ljud som gör att jag har skrattattacker varje dag med honom. älskade lilla vän. Vad skulle jag göra utan dig.
  • Är så nöjd med min lägenhet. Det var de bästa jag kunde köpa till mig. Nytt liv. Nya mål.
  • Är grymt sugen på att skaffa bil, men pengarna går till lägenheten just nu, men visst lockar de. Har ju parkeringsplats och jag bor ju en bit utanför allt. Allt hade gått lite smidigare. Men än så länge, låter jag bli. Drömmer lite.
  • Jag är så tacksam över vad fina människor de finns runt om mig. Omtänksama, förstående och underbara. Vänner, familj, släkt..ni är fantastiska.
  • Är stolt över mig själv. Sällan jag säger de om mig, eller ens tänker de. Men från att vara på noll, så är jag här i livet. Från att gå i mörka djupa tankar, så ser jag mkt ljust just nu. Positivenergi strömmar igenom mig.
Jag ser fram emot helgen. jobb med mina fina. och sen jobb-fri-helg. Ska bli underbart. Umgås med fina människor och träna.

Gonatt fina ni. Sov gott.
Pippin sover redan med huvudet under vingen helt uppburrad. Älskade snutt.

Inga kommentarer: