fredag, januari 07, 2011

Fredag

Tränade imorse, gick svin bra. Darrig som fan drog jag till jobbet oh jobbade med min bästa.
Synd att hon ska sluta :( Får kämpa vidare utan henne, men hon gör varända minut lite bättre och roligare. Love her.
Hon ska plugga till barnmorska och jag har paxat henne. Jag ska ha henne som min barnmorska. UNDERBARA MÄNNISKA.

Väl efter stängning på jobbet så hämtade mamma och pappa mig och vi mötte upp Pia occh Roland som gav mig deras devan. Blev jätte fint.(TACK) Nu börjar de komma på plats. Men är såååå petig. hehe. Mycket pengar går de åt, jisses. Inte lätt att flytta hem och samtidigt vara designer i huvudet. No good combo.
Perfektionist med.

Men bilder kommer så småning om. =)




Nu ska jag duscha, bädda rent sängen och bädda ner mig. Sen jobba imorgon. Sen roliga planer för kvällen dessutom.  Hoppas ni får en bra helg. Det ska jag ha, oavsätt jobb =)

Gonatttpusss

Inga kommentarer: