söndag, januari 30, 2011

Laddat?

Laddat med yoghurt inför operationen. De enda ja kommer kunna äta =(

Men men. Nu kör vi! Kan bli flipp kan bli flopp. U never know!!
Efter jobbet idag. Drog jag till amanda och pratade lite med henne, alen och silvio.
Sen drog vi till mig. Städade lite och kollade solsidan.
Fina söndag...men även jobbiga söndag.
Skit jobbigt idag på jobbet. Så när jag stängde dörrarna och låste för dagen, forsade tårarna ner. Jätte jobbig dag. Skurit ner på personalen. Så nu stog jag ensam och de va kaos.!!!

Men men nu ska jag vara ledig..eller "ledig" kanske man ska kalla de. Börjar bli nervös inför imorgon nu. Men jag försöker att inte tänka på de alls.

Jag lovar att uppdaterar er här hur de går och hur allt känns.
'
Har mens och är allmänt PMSig. Så förvänta er inget bra... De lär bli känsliga inlägg med en del tårar. hehe.

Jag hoppas ni haft en bra söndag.

Imorgon har jag en ny läpp!!! yey.... eller? hehe.

Kram


Inga kommentarer: