söndag, januari 16, 2011

VÄRLDENS BÄSTA syster.

Världens bästa Amandis har varit hos mig i helgen. Legat till midnatt och pratat och skrattat så vi gråtit.
Helt fantastiskt!! Älskar sällskap!!!!

Invigde mitt bord med en upplagd middag på. Invigde vinglasen, devanen, nya hyllan vid devanen och lampan på plats i taket. Invigde nya ljusslingan jag fick av Pia och allt var kanon. Älskar min fina lägenhet. Blir bara bättre och bättre.
Långt ifrån klar. Men små bitar faller på plats.
Här är devanen som jag fick av Pia och Roland. Hyllan och lampan satte pappa upp för mig. MYS hörna.
 Min bebis pippifågel var med och fick all uppmärksamhet.



Kunde inte haft en bättre helg. Inget sällskap slår den man älskar mest. Ställer upp i alla lägen och får en att skratta och NJUTA av livet.
Älskar dig Amanda!

Ser fram emot veckans alla träningspass. Min kropp gör så ont, så de ska bli gött att lea upp den lite. Såååån träningsverk.
Imorgon blir de jobb tidigt på morgonen för att hjälpa min nya kollega att öppna. Sen iväg till gymmet och träna. Sen jobba och sakna Bellis. Så ser min måndag ut. haha.
Neee men min nya kollega verkar bra. Personligtränare och diestist. Hon kommer vara så trött på mina frågor jag har till henne. Men men hon verkade gilla de. Våran största hobby och intresse är hälsa och träning. Så de är ju kanon!!!!

Nu har jag gått över tiden. MÅSTE SOVA!!
Jobbigt samtal till chefen imon med. Men har inget val. Han måste få reda på de. Hoppas han tar de bra. Annars brister jag i gråt.

GONATT!!!!

3 kommentarer:

Jennifer sa...

Hej Julia! Fin du är med din nya läpp :) Måste bara fråga vart din ljusslinga kommer ifrån? :)
Ha det bra.
Kram Jennifer

http://blackribbon.blogg.se

Julia Hagman 22 år sa...

Heeeej gumms..tack :D..Den fick jag av min moster, vet faktiskt inte vart den är ifrån. :/

KRAAAAM

Jennifer sa...

:) Synd, den var så fin :)

Kram :)