söndag, mars 20, 2011

80talsfest me jobbet.

Hej alla fina!

Lördagen blev så djävulskt lyckad och så mkt skratt och kul att de blev över.
Vi vinade hemma hos A i henne underbara lägenhet på kungsgatan och vi fixade oss och tjötate. Jag och Isabell hade ingen lust o göra oss för fula, men vi gick in för de lite grann iaf. Tog saker vi hade hemma o sminkade oss blått och fult. Lockade håret osv. Men A gick inte för de totalt. Såååå himla kul, hon gjorde våran kväll(Vann även för bästa utstyrsel) hahahahah. Hon hade köpt allt på Myrornas, våfflade håret och tupperade allt. Så underbart kul o se allas blickar på Condeco och på stan när vi skulle till festen sen vid 20-tiden hahahah.

Väl på festen var de lekar och dans, Mat och tårta. Cheferna hade gått in för  de helt med jumpsuits med axelvaddar och peruker haha. Underbart!!!!! Dansade hela tiden. Jag och goaste Karin dansade först och fick med alla ut på dansgolvet!! Massa 80talsmusik och såklart schlager!! Rycker i kroppen på en.

Jag tröttnade iof snabbt. De var förlite happenings för att ja skulle stanna kvar. Så vid 01 var jag hemma och var riktigt på lyret och såå himla nöjd över kvällen. haha.

Min älskade kollegor. Vad skulle jag göra utan er? Ni är ta mig fan underbara. Tack A, Karin och Isabell <3

Bilerna nedan: Jag och Isabell
Och A, som blev vinnaren hahahah. Underhållaren nummer ett. Vi dansade och kramades hela kvällen. Finns
ingen bättre än A. <3 karin är tyvärr inte med på bild då hon inte klädde ut sig, så tyvärr finns de ingen bild på henne. Snuttan.
 

TACK för att ni finns.
Pussss


Inga kommentarer: