fredag, mars 04, 2011

Do it like a dude.

Som jag kämpat med min armar.
Inget mera daller.
På bilden spänner jag den, de syns inte alls såhär bra i vanliga fall. Men det är i spänt läge jag ser om det händer något. Och det är ju fantastikt!!!

Nu när våren börjar komma, så ska jag börja med mina PW/jogg varje morgon. Och på kvällen kör jag gym. Så cardio på morgonen och muskler på kvällen. Då byggr jag men samtidigt bränner på bästa tiderna på dygnet.

Och vet ni. Jag har inte vägt mig. Vikten bryr jag mig inte om. De är ytan och de inre jag bryr mig om. Inte hur många skit-kilon-jävlar de väger. De säger mig NADA.


Min träning denna veckan har sätt ut såhär.
Måndag: Vila(Blev bjuden på massage av syrran, så jag sket i gym)
Tisdag: Gym
Onsdag; 30 min spinning + stationsträning
Torsdag: 30 min powerwalk
Fredag; Vila
Lördag: Indoorwalking 45 min + gym
Söndag : Indoorwalking 45 min + gym

Känns som jag knappt tränat denna veckan. ...Vilket..hm..JAG VERKLIGEN HAR.
Detta är min drog och abtsinensen är GALEN.

Nu kör vi på!!!

Inga kommentarer: