fredag, mars 18, 2011

Changes

Idag var jag uppe vid 5.20 och körde mamma och dom till Landvetter. Dom ska till värmen. Underbart. Lite avis........

Men de va lite väl tidigt på min lediga fredag att gå upp, även om jag dunkade på rejält i bilen med Melodifestivalsskivan*tack* så var jag pigg när jag kom hem, men de försvann snabbt och jag somnade om till kl 9.30.

En gubbe skulle komma och laga mitt fönster idag kl 10, men han skickar sms att han har migrän. Jahapp. Så han KANSKE kommer imon. Ska ja sitta o vänta då oxå????? Vel-olle. orkar inte sånt. Ja vill hitta på saker ju.

Väl när tvätten och så var klar så drog jag till Ikea och köpte upp deras lager med doftljus. Men jag ska dra till Haga och köpa mina favvoljus Yankee candle.Inget är bättre än dom.

Sen drog jag hem och diskade mitt deprimerade diskberg och tror de eller ej...möblerade om. I min lilla etta på 35kvm. När jag mår dåligt behöver jag förändringar så jag inte stannar i stadiet. Då pillar jag med något, i detta fallet flyttade sängen och tvn. Vips! Nytt och kul igen.

Nu behövs ny soffa och behöver ta bort hyllor pappa nästan presic satt dit(förlåt snuffis).
Kul o planera in lite saker nu. Ny tapet? köksdetaljer? Lycktor på marken? Lampa i taket? färgklick nånstans?  vart ska lille gussi(fågeln) vara bäst? Ja ni ser, de är en del.

Idag har jag längtat efter dig M.. Dina råd, dina skämt, din positivitet.
Jag har gråtit från och till idag. Med huvudet rakt ner i täcket så mascaran kletat av sig.

Nu ska jag snart sova. Sket i tränigen idag, blir IndoorWalking imorgon och gym. Sen 80tals fest med jobbet. Finaste kollegor ska va hos A och vina innan. Mys. I need you right now. Ska försöka att inte gråta, men frågar man mig med hundögon hur det är, så kan jag inte hålla inne de. Thats me.

Gonatt!!

Inga kommentarer: