onsdag, mars 09, 2011

Okej,,

Jag lever, =)

Sover, jobbar, tränar, äter. blabla

Tänkte ge er mitt träningsschema denna veckan.

Måndag: Inställt gym. Kände mig kass.
Tisdag: Cardio och gym
Onsdag: Sket i träningen, noll pepp.
Torsdag: IndoorWalking + gym
Fredag: IndoorWalking + gym
Lördag: jobba, hinner inte innan de stänger. PW ute om de är gött väder.
Söndag: Spinning.

Allt flyter på... från och till väälldiiigt trött och opeppad. Men de är nog bara nu i skiftet mellan vinter/vår.
Stolt över pappa som FINALLY tagit sig i kragen och lyssnat på mig som lång tid nu sagt att spinning hade passat honom. Han har nu tagit sig dit och ÄLSKAR de!!!
Yeyy.. hejja pappa!!!

Snart kommer M hit, vi ska mysa kväll mitt i veckan. Bara för att!! Grönsaker och dipp blire!

Kram på er.



Inga kommentarer: