söndag, mars 13, 2011

Sunday glory..

Helew alla

Denna söndag hade jobb och träning på schemat.

Vaknar av en mardröm att jag hade försovit mig, så jag flög upp kollade klockan och mkt riktigt. en kvart kvar tills jag skulle åka.
Så snabbt upp och sminka mig snabbt. Sett förjäklig ut hela dagen.och var på dåligt humör på grund av mitt uppvaknande.


Ser fram emot veckan. Massor av träning med min nya träningskompis Lollo. Göttt.
Onsdag blir de handdikappsridning med min lille gossing jag är barnvakt till. Såå underbart. Älskar ihjäl han.
Sen blir de upp i ottan och köra mamma och dom till flyget. Jävlarna ska till värmen, men JAG ska ha bilen ;)
Helgen blir de fest a la 80tal med jobbet. Ska bli skit kul, men hur ska man se ut?????
Hatar hur man såg ut då, fjortis förfan. Usch. Sämsta valet av fest, men de blir kul o träffa  alla kollegor i de andra butikerna.

Jag älskar söndagar, eller specielt måndagar. Nystaaaart!!!! =D

Nu ska jag nana.eller laga matlåda lite snabbt, sen nana.

Orkar inte Big brother ikväll. För trött.

Pusss och gonatt!

Inga kommentarer: