fredag, mars 18, 2011

Fredag.

Hej!


Från och till är jag deppig, från och till är jag glad. Hemma hos mamma och pappa igår efter jobbet så var jag sprudlande och glad, pratade om djur, min lilla kille ja e barnvakt åt och alla fina ja jobbar med. Det gör mig så glad att ja glömmer av ´vad som precis hänt mig. De jobbiga som precis hänt.


Är väll egentligen inget att hyshhysha om, jag har slutat träffa en kille(goaste M) som jag träffat sen nyår. Vi har haft de helt underbart,  vi har sets rätt mkt och jag har nog aldrig haft så kul och mysigt som jag haft med honom..aldrig blivit så respektfullt behandlad som med honom... men för en av oss(rövhålet jag) så kom aldrig kärleken, hur mkt jag än ville så kom de aldrig. Jag har nog en liten mur runt mig från andra förhållanden som är svår att bräcka. Svårt att bli kär..
 Jag VILL så mkt med denna man. Hade velat gifta mig med honom med en gång, paxa honom för all framtid och låta min kärlek få ta den tid den tar att få fram...,


Men...


Jag behöver tid..och tid kan vara de mest hjärtskärande för den andra partnern. Så vi avslutade detta. För att slippa såra mera :( Jag har gråtit i två dagar och nu börjar jag gråta igen av tanken att jag presic misst min drömman, han jag lätt kunde se mig med i all framtid, i ALLA situationer med och överallt i världen med.


Jag drömmer mig lätt iväg och planerar allt lite väl mkt, jag bygger en drömvärld i huvudet hur vi är, hur vi ska ha det, hur vi ska bo, leva och hur våra barn kommer va. Han passade perfekt.


Men..hur jag haft de i förhållande förrut behöver vi inte gå in på, det vet han och det är de viktigaste.
Och det är där det går fel. Att jag sårat, blivit sårad och är rädd att såra igen. Då låser jag och jag vet inte hur lång tid det tar tills jag är öppen för honom/någon igen.


Jag hoppas bara att han finns för mig då, men de tvivlar jag på.


Jag hoppas de va okej att ja skrev detta M. Om du nu läser de så hoppas jag att du hittar en som behandlar dig så som du vill och förtjänar. Även om jag vill vara henne och jag vill vara hon som lever med dig. Så kan jag inget annat än ayy hoppas att du finner henne.


Jag tycker så mkt om dig. Tänker på dig hela tiden.


För att jag ska avsluta detta på de bästa sättet så kollar vi på mitt och Ms favorit klipp.
Jag skrattar ihjäl mig varje gång. även nu. Finaste M. tack för denna underbara HUMORN!!


1 kommentar:

Amanda sa...

Älskar Dig Hjärtat mitt, vet hur jobbigt sådant här kan vara :( Jag skickar en styrke kram till dig.

Kram Syster yster :)