tisdag, maj 27, 2008

2 days left

Yes! Det är 2 dagar kvar i skolan, sen slutar jag efter 12 års skola.

Jag längtar så! Mina söta tjejer kommer hit tillsammans med Pia och Rolle. Det ska bli 20-25 grader och antagligen dukar vi ute på terrassen. Mina grannar rakt över hade någon i min ålder som tog studenten. Med ballonger osv=) Kul!!

Jag försökte sola idag,men fyfan vad kvalmigt det var! Hade inget självförtroende o ligga brevid de snygga tjejerna på bryggan. Så ja ska dränka mig i brunutansol idag. Ända sättet o få en jämnare bränna än vad jag har nu.

Tyvärr.

Imorgon ska jag till sjukhuset för inskrivning kl 08.00. nervöst! Men jag måste göra det!...


Längtar tills jag får träffa min dröm-man!..Hade ett sånt underbart samtal igår med honom, då båda blev stumma av varandras fina ord. Jag kallar det kärlek. Han är underbar.

Inga kommentarer: