måndag, maj 19, 2008

Balen


Det blev en lyckad kväll, även med min skoskav och PMS-byar. Dansade så mkt jag kunde, och det var jag inte ensam om :P haha! Kul att se så många som bara släppte loss, kroppen som tungan Hahahahaha. Nämen det var en kulkväll, fast fick inget jag gillade på menyn, så jag var tom i magen hela kvällen. Drack iof alkoholfridrink och en cola till maten. Sen köpte jag drinkar som ruinerade mig ;) Blev inte äns lullig, så jag blev arg. För jag var typ den enda utan sluddrigt språk och vällta drinkar.
Jag hade kameran i huggsta hugg, tog massa kort på folk jag inte kände vilket var kul och vakna till idag dagen efter och skratta åt allas dansmoves. Jag märkte redan i början att det var rätt stelt bland alla, sen så sjöng vi i kör " Föör vi ska ta studenteeeen lallala" Och " ANdra sidan är ni klara" haha det var rätt kul, det var min idee, och våret långbord på 20 pers bah okej då, vi är på! Så skrek vi och, ALLA, hela uteserveringen OCH inne skrek JAJJAMENSAN FATTAS BARAA!, Hahah YES TÄNKTE JAG, denna kvällen blir grym, och det blev den, även om folk redan spydde vid kl 10, hehehehe.

Nu ska jag visa lite kort på hur vi såg ut, vill inte lägga in kort på alla, för jag vet inte om dom vill det.
Jag och Elin
Alla ville vi ha den spegeln ;)
Jag och heta Isabell
Jag och Malin
Jag och Malin, haha
Älskade Alexandrorna
Min drink var med mig ;)
Jag och Isabell
Någon, Jannica,Jag,Ali, Izzy och Karolina
Annmari,Jag Karolina och Sofia

VILKA UNDERBARA KLASSKOMPISAR MAN HAR!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Baby!!

Du tar mig med häpnad!
Sitter här med gåshud ända ner till vaderna och fjärils pirripirr i magen!!

Balens,aftonens och Göteborg finaste flicka, min flicka, det är min Julia det=0)

De där partytricksen får du visa mig någon gång=0D
Vart skriver jag på för "partaja j*vlar anamma rajtantajtan med Jlia" kursen?!


XoXo och massa mer pussar, kyssar, mysiga kramar och gosande!

// Joakim "med ett bultande för Julia hjärta"

Emcaa sa...

Du är så sjukt vacker! Både på insidan och utsidan! Glad att jag har dig som min vän! :)