torsdag, maj 22, 2008

Raggningsrepliker

Haha! Jag hatar dom, snodde dessa från Maya, fan va grymt att du fick ihop alla dom, hehe dom är frukstansvärda=) Såå jääkla kassa hahahahaha

  • Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
  • Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
  • Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.
  • Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?
  • Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
  • Pax för dig!
  • Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?
  • Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
  • Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
  • Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig!
  • Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Inga kommentarer: