torsdag, maj 08, 2008

VarmtOSoligt

Idag har det varit en underbar dag! Eller nja. sov inte så bra, slängde mig fram och tillbaka imorse. Sket i skolan idag.

Solade på terassen och myste med mobilen i huggsta hugg, hihi. Lyssnade på lugna favoriter och hörde min skånska granne prata och skratta(hon skrattar helt juvligt!)
Dom äter alltid när jag är hungrig. Jag hör dom duka fram och jag blir alltid så sugen av deras underbara mat. Där sitter dom med nerdraget och härlig go skugga och äter gott, medans jag tvingar mig själv att sola i en helt kvav och sjukt varm terrass, för att bli brun till studenten.Och samtidigt är sjukt hungrig! Det är absolut inte alls kul!
Tänkte träna idag, men det fanns inga roliga pass, bara i stan, men jag skippar det. Gillar inte Friskis inne i stan. Det är bara hippa folk som sitter o glor utanför glasdörrarna. Plus att det är litet och bara uppbygdt på typ hamstergångar. usch!

Jag tog mig en sväng förrut till coop och handla sallad och gurka som lunch, hehe. Mättade INGET, men gud vad gott det är med den dressingen vi har. Yummi! Amanda slutade tidigt o vi satt där och myste i solen med en skål sallad och gurka=) Vi skrattade och speglade oss i fönstret som visade våra underbart svettiga kroppar och våra bildäck på magarna. Vi stirrade ett tag och sen utbrast vi i skratt. Då hade båda sätt varandras blickar och som vanligt skrattar vi då! Haha så tårarna rinner!Det är undrbart att ha syster ibland. Speciellt en som amanda. Rolig som bara den! Hon kan utbrista. Måste kissa!, och skyndar sig till toan ( DÅ passar jag som lillasyrra på att springa i kapp och dra ner byxerna före henne och knö bort henens rumpa. haha det är kärlek det.) Amanda <3

Hörde en rolig grej nu av mamma, medans jag skrev detta om syster. haha jag skrattar fortfarande.
Mamma jobbar på en skola och alla lärarna där sinsemellan skickar sånna roliga youtubeklipp och berättelser, snuskiga och allmänt konstiga saker. hehe En lärare, skulle skicka det vidare till några andra, och klickar heeelt fel. Så mejlet kom till ALLA föräldrar!! HAHHAHA Det var ett klipp på hur män är (helt förvridet då i komisk anda) haha. Hon avslutade även i brevet hon skickade ut

" Ha det GÖTT nu alla, så syns vi brudar hos Gunnilla på söndag!!"

hahaha stackarn, nu skickar föräldrarna ett ANTAL FRÅGSAMMA svar tbx. haha

SKa avsluta med att Åsa , mamma vännina(våran förra underbara granne i Torslanda) har gift sig i smyg med Magnus. Jag, mamma, pappa, Lasse och Elisbeth(pappa bästa kompisar som Åsa känner) ska dit och fira dom.
Hhihi ta med oss räkor och vin och bada i deras sån tunna(jacuzzi liknande) på kvällen där. Jag ska träffa Matilda! Wiie! Min gammla barndomskamrat=)=)=) Vi har så roliga minnen ihop! SKa bli jätte kul!!

Jag är sugen på på grillade marsmellows!!!!!!!!!!

Ciao!!

Inga kommentarer: