torsdag, maj 01, 2008

Valborg

Jaa vad skall jag säga =) En lugn och kul valborg. Hemma hos patricia och johan(mina älsklingar)*fnissar* i Floda. Emelie oc kriss var där, och Sandra och johanna, det var vi! haha..Inte mkt folk, men det var trevligt. Spelade spel och gjorde "Jag har aldrig" hehe..Jag är alltid värst ju!

Mkt skratt blev det, och jag drog mig en liten sväng-om med patricia, men det höll inte länge. hehe. Fick även höra av Johan(han predikade) om hur bra jag är, och hur glad han är att Patricia har mig, och att han vill att jag och hon ska ses mer, så sa han
Inte för att du och patricia ska ses mer, utan att jag får vara med dig oxå=) SÖÖT!!!
Klart jag ska!! Nu hoppas jag att jag får ordning på mitt liv. Så ja kan komma till er.( jag tror du läser detta Johan, du lovade mig att du skulle följa min blogg) :P

Vi spelade ett spel , typ sanning och konsekvens. Då fick Kriss att han skulle gå till grannen och säga " Hej jag råkat ta lavenemang, istället för smärtstillande, kan jag få låna en toarulle?"
Han gjorde det!!! Och vi skrattade såå va! hahaha snäll granne som gav han det=) naaw!
Emelie fick en fråga på sanning som hon skulle berätta hur hon va i skolan, och vad för person hon var där.
Då sa hon att hon och patricia alltid satt längst fram i klassrummet. För om emelie sa nått, så blev pratricia lika röd i ansiktet som emelie blev. haha
När Patricia sa något så blev emelie lika röd som henne. HAHA SÅ SÖÖTT!!! <3<3<3
Mina änglar!

SKa nog vila mig lite nu i sängen, vräkt i mig skitgo carbonara och va trött man blir då..


kram på er alla!! LOVE!

Inga kommentarer: