lördag, maj 24, 2008

Vilken dag!

Idag blir en undebrar dag!
Vaknar och känner att det är soligt och varmt bakom den nerdragna rullgardinen.
Vaknar till ett underbar sms från älskling.. kl är 11 och jag är utsövd och glad.

Jag är glad för idag är det Eurovision, det är solig och man kan sitta på terraseen med en juice med is och mysa heela dagen och kvällen. Fick även reda av mamma att det ska bli 25 grader och varmaste dagen i veckan på min student på torsdag!!=) Hoppas det blir så!

Jag och pappa tog en promenad till Coop och handla för helgen:
Vattenmelon
Brämhults Ananas/Bloodgrape juice
Marinerad lam och griskött grillspätt
Godis
Chips
Tzatziki
Coca cola

Sitter här och med ett drink-glas med juicen och en isbit. Denna komemr nog bli min sommar-dricka. Skit fresh och utan socker och konserveringsämnen.
När vi skulle gå hem från affären så skyndar sig pappa till den där förbutiken i Coop och kollar tidningar, hittar sin Gasisarnas tidning i hyllan, bläddrar igenom och ler, dom har mina bilder i denna säger han stolt=) hihi Sötnos

Kollade på Travel-channel igår på The Thirsty traveler, för er som aldrig sätt de, så är det en kille/man som åker runt och dricker alla spritsorter som finns.(Hans lever borde inte må så bra) haha.
Han va i Stockholm igår och provade vodka. I Jokkasjärvi i Lappland och i gamlastan, jag blir så stolt när jag ser sverige på Tv, för det första är det vackert, människorna är grymma på engelska, och han var helt frälst i sverige. Han brukar lixom säga tack för mig, ha det bra, hejdå! Men nu öste han på med " Sverige är underbart, och det bästa landet jag någonsin besökt"

Nu ska jag ut på terassen igen, får tyvärr inte sola nu, imorgon får jag. men för er tjejer som har mens när det är soligt, be careful! Man kan få pigmnetfläckar som aldrig går bort. SÅ jag tar det lungt idag. Även om jag är sugen som fan på o klä av mig! haha (A)


ha en underbar dag gott folk!!

Inga kommentarer: