måndag, maj 26, 2008

Indie for a day

haha, tog dessa bilder från min lärares data som bombade oss när vi hade en happening på Rhösska Museum på avenyn. Orienten hette projektet. Tog bara dom på mig och min grupp, för jag hann inte ta alla. Ett av det coolaste projekt jag haft under mina 3år. Alla la ner kraft för att få den rätta stämningen. Jag och min grupp valde INDIEN, och det passade perfekt för mig. För min förra granne i torslanda är indier, och jag och mamma gjorde ett kärt besök hos henne och hennes familj. Blev bjudna på indisk te med ingefära och kanel och chilli osv. Himmelskt! Hon öppnade sin garderob och hon sa åt mig att jag fick ta vad jag ville. Det sa hon stållt, och hon sa även att det var som en dröm att jag kom till henne. Hon har två söner, och hon har alltid velat ha en dotter som hon kan få visa sina kläder för, och föra det vidare. Cute! Här nedan kommer lite bilder på hur vi såg ut, och på vilka kläder jag valde från hennes garderob. Smyckerna vi har är inte användna utan dom fick ja i förpackningarna. Hon lånade ut nya smycken. välldigt generöst!


Sminkning inför framträdandet
Malin Filippa och Paulina, och ja där bak.
Nervös väntan innan scenen
På scen
Delade ut te och snacks

Inga kommentarer: