tisdag, februari 22, 2011

Dumma läpp.

Fortfarande dum läpp. Värker, vättskar och varar. Knaprar ipren som om de inte fanns en morgondag.

Men FIN är den hihi.
 Nu när svullnaden minskat så syns ärret mer som går från näsan och som ett zickzack mönster genom läppen., Vilket inte är så kul, men är så nöjd med helheten av operationen så ett litet ärr är en fis  i rymden =)

Får säga grattis till en viss M som köpt sin lägenhet idag.. Drivna män gillar jag. Han gick all in och vann på det iaf, exakt som jag med min. Blev billigare än väntat !!! Jippii!!!!
Får även säg GRATTIIS till finaste Bellis som blev moster idag. Äntligen. Jag lipade som en nykläckt när jag fick höre de. Så fint med barn.!!
Var på kurs imorse, intressant, men trött när kl ringde 5.30. Väl på plats drack jag 2 kannor(yes!) med te. Kissade länge sen efter kursen hahaha.
 Gick därifrån med bra fakta om miljö, hälsa och hygien. Dipolm i det med, Kanon!

Nu blir de lite mat, sen träning antagligen. Inte så lockande idag. Devanen är rätt skön!
Tvättat och de luktar ljuvligt.

Ledig imon, men ska vara barnvakt på morgonen till en liten skrutt jag längtat efter.Hans brorsa är tyvärr inte med, så han och jag får kvalitetstid.=) Mys!
 Såhär innan löning är de pengarna rätt nödvändiga med.

BTW! Bokade klipp+sling-tid hos kusinen Jessica på Salong Självfallet. ..TISDAG nästa vecka. Går därifrån som en hollywoodkändis varje gång. BÄST!!!!! *längtar!*


Skön låt =)

Kraaaaamis

Inga kommentarer: