onsdag, februari 02, 2011

Läpp-Update..

Allt går bra. Älskar läppen. !!!
Svårt att prata med den., svårt att leva med den.. Men vad ska man begära med en supersvullen fettklump som sats på en läpphalva som jag hela mitt liv, levt utan.
Lärt mig göra allt med den och nu helt plötsligt har jag en mer normal läpp. Känns konstigt.
Men alldeles underbart.
Kan inte sluta ta kort, eller pilla på den onda saken. Se hur blåmärkerna förflyttar sig från en sida till den andra. Se hur mungipan blir blå-svart-gul. Se hur svullnaden flyttar sig. Se hur huden på läppen spricker för att den inte är van vid fyllnaden i läppen.

Jag knaprar panodil som om jag inte visste något annat. Gör ofta välldiigt ont och på bilderna kan ni skymta blåsvarta färger undettill och i mungipan.
Har tusen bilder på datan som jag inte kan visa er. Dom är så äckliga att jag knappt kan förstå hur en läpp kan bli så äcklig.

Ni är många som följer mig här. Många av er är födda med samma som jag. Därav all dessa bilder och fakta. Snart är de kanske eran tur och då finns jag där för er som ni funnits där för mig =)
Många av er är oxå mina barndomkamrater som sätt mig i många olika skeden i livet. Många av er har gått med mig i alla klasser i skolan och sätt mig förändras.
Ni är underbara som "Gillar" mina statusar på facebook och som då och då slänger in kommentarer här och på fb om hur fin jag är. Ni ska bara veta vad det betyder.

Har märkt att ju mer jag öppnar mig deståmer får jag tillbaks av er.
Folk jag inte trodde brydde sig om vad som hände mig har heltplötsligt "gillat" mina statusuppdateringar angående operationer, uppvak osv. Jag blir nästan rörd av er..

Jag märker oxå vilka som är bra för mig Vilka som erbjuder hjälp... Vilka som ställer upp och hör av sig även om att dom vet att jag inte kan prata eller vara direkt rolig i telefon. Ni är få, men helt fantastiska!


 Blå blå vindar och haaaav. Fint med svart-grön-blå mungipa. Touchpenna kvar på läppen.


Jag hoppas ni mår bra.
Jag är trött på soppa och yoghurt så frågade mamma om hon kunde köpa lite annat. De slutade med att pappa kom med hela min önskelista. Cocopops, bakpotatis, blomkål, och ingridienser till ungspankaka. Häär ska de ätas. SKITER i att de är kasst. Jag är värd detta =)
Allt ska ha massa smör och salt eller kanel och socker. Ingen diet här inte.

Pusss på er alla fina.. var tacksamma. Det ´är jag.

Inga kommentarer: