onsdag, februari 23, 2011

Godday!

Ledig idag.

Men på schemat på morgonkvisten stog det "Barnpassning"
Mina godingar skulle jag få träffa, månadersen vi sågs!!

Skulle vara hemma med en av barnen för den andra skulle på ridskolan. Men lillen var för mammig så jag fick följa med och vara i stallet istället med hela fina goa familjen och "stora" killen som skulle rida. Vilket var helt fantasiskt. Ville inte gå därifrån. Fina barn och fina familjer var där.
Jag ledde hästen varvat med hålla i lillkillen på som hade mycket annat kul att titta på ibland än att hålla i sig. Men de gick riktgit bra. Sååå himla duktig. Smackade på hästen och stannade hästen(ljudmässigt alltså, jag skötte hästen hihi men han trodde han skötte allt , going!!)

Kom hem sen och lagade jag lunch och kollade tv.
Drog till träningen sen och det gick kasst, mer behöver jag inte säga. blev bara 30 min spinning, NOLL pepp, blev 45 min fys istället för 75, ännu mindre PEPP. Uuuuusch!!!

Ledig imorgon med. Men ska upp tidigt och  faktiskt prova och åka till plastikmottagningen och fråga om dom kan kolla läppen, detta känns inte OK längre.=(

Sen blir de träning efter det. Efter de blir de fint sällskap med fina M.
Nuuuu ska jag sova!! Upp strax, hahah.

Gonattt och pusss på er.

Inga kommentarer: