lördag, februari 05, 2011

Inge kul alls..

Antibakteriellsalva över hela läppen.
Ser ut som mina fina impetigo/svinkoppor kommit tillbaks.
Mamma kör mig till sjukhuset imorgon så dom kan kolla vad de kan vara. FAAAAAAN att detta ska hända. Trodde denna operationen skullevara smidig och vips så skulle en vecka gå och jag jobbade och tränade igen.

Men när mamma nämnde att de kanske kan vara mina svinkoppor som är tbx så låste sig hjärtat.
Jaaaa det KAN nog se ut som det, men är inte säker.
Vätskigt och ömmt hela området ju. Hade ju svinkoppor på halsen och kinden senast. Svårt att bedömma de denna gången. OM det är svinkoppor så dör jag. För då blir de en vecka till hemma. Kan inte jobba med det denna gången. För riskabelt.

Ledsen Julia.
Amanda är på väg hit. Kanske inte är de roligaste sällskapet men hon läste att jag var deppig och vips ringde telefonen och nu sitter hon på bussen med godis(som jag får klippa i småbitar) och cola. Även om jag i denna siatuation inte alls är så sugen på att prata och visa mig med min äckliga variga läpp. Så drog jag på mig lite puder och freshade till mig för min egna skull(och för Amandas) =)

Jag hoppas ni får en fin kväll.
Jag har ska säga till Amanda att jag inte kan prata så mkt, eller ens skratta. men de kommer bli svårt när hon är här. Får hålla i läppen när ja skrattar så den inte spricker. Ho ho ho ho låter jag numera.
 KRAM

Inga kommentarer: