fredag, februari 11, 2011

Fredagsmys

med mamma och pappa.

Var på spinning förrut.. tro det eller ej, men endast 5 minuter!

NOLL PEPP, NOLL ENERGI. 
Drog ner till gymmet och körde 20 min cross istället.
Det är iaf något.
Blir Gym + spinning på söndag efter jobbet.

På söndag kommer nästa veckas träningsschema upp, så får ni se vad jag gör på min fritid.=) Känns som jag bara jobbar, men så är inte fallet. All ledig tid känns som den går till träning. Har jag sovmorgon - Byts den snabbt mot ett morgonträningspass. På kvällen kl 20 efter jag stängt butiken vill jag inte gymma. Är hellre där på morgonen då och kör slut mig.

Slutar jag tidigt eller vid 17-18 tiden är de alltid något pass bokat på något friskis och svettis i staden. Syns alltid gåendes med min träningsbag. Det är målet iaf. Håller de ofta. Men nu efter operationen så måste jag tillbaks igen. De är de trista och komma upp i spåret igen. Sen kommer den lätta fasen  att hålla de i rätt form. Kan lätt träna för mkt. För att de är så kul och så lätt att bara boka in sig och köra på. Men kroppen säger ifrån. Får tvinga mig till VILA: som är så trist, men ett måste.

Idag blev de denna..min favvis choklad. Föll med en gång jag åt den idag. GOD DAMIT!

Jobbar i helgen.
Massa att förbereda och sälja nu inför ALLA HJÄRTANS DAG. Fina dag. Är ledig. Men har lite planer. Förra året bakade jag en underbar kaka/tårta. Åkte runt till lite folk som betyder för mig och lät dom få en feting slize. Knackade på grannar och gav. En kramade mig och blev så rörd att hon inte kunde få fram ord. Hon hade klagat mycket på min musik då och då hon jobbat helg och jag brakade på med basen. Så en liten gnällis var hon allt, men inte efter detta. Hon var värd denna kände jag.

Jag planerar för fullt vad jag ska göra. Inga pengar för något storslaget men något lite som visar kärlek ska jag göra. =). Finns INGET bättre än att ge.

Jag hoppas ni visar kärlek till era nära. Dom kan vara borta dagen därpå.

Förövrigt är jag SÅ NÖJD med läppen. Nyfunnen kärlek, hihi.

Imorgon lördag ska jag hem till en fin en och ha middag, ska bli underbart. Skratta och prata hela kvällen. 
Ha det fint alla. Nu tar jag bilen från mamma och pappa kör hemmåt. Lånar den tills imorgon. LYX!!

PUSSSS!!!!



Inga kommentarer: