lördag, februari 19, 2011

Lördagen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!

Vaknar till sol idag. Underbart.!!!
Drog och tränade vid kl 12. Balance och gym stog på schemat.

Väl inne på passet så började de med qi-gong rörelser. och fyfan vad jag får spader då.
Fööööör sakta. Fan känner mig som en rymdvarelse som är den enda på passet med en GNUTTA adrenalin.Alltså när jag ska träna, Då peppar jag mig länge innan. Här var de tvärt om. Fan, ska göra allt så lugnt och stilla som möjligt. Hell no!!
Fick sömnsjuka och spader. Så 10 min var jag där och sen drog jag upp till gymmet och körde 5 min uppvärmning. Sen 1 h genomkörning av hela kroppen. Mkt härligare att grimasera och svettas än att se vacker och elegant ut...
Var tvungen att kavla upp tshirtarmen så jag såg allt jobba. Oj vad min kropp ändrats. Både bra och dåligt. Magen är gigantisk. men allt annat är toonat. Älska! Något har hänt och de är huvudsaken, sen om de är mycket kvar att fixa till så peppar de mig eftersom de andra redan visat resultat

Avslutade allt med 15 min jogging och stretch. Häääärligt!!!!!!!!!!!!

Går riktigt bra med träningen nu. Känns inte ens tufft att dra dit!

Varning äkcligt!!(LÄS INTE OM DU ÄR ÄCKELMAGAD)
Uppdate om läppen. Den mår INTE bra. Ärret i mungipan utsundrar vättska/var. Gul,grönt. Skiiiiiiiiiiiiiiiit äckligt!!!
Så jag kan känna att läppen känns "full" så springer jag till toan och trycker på den. Då sipprar de ut och jag fångar de med pappret, luktar BAJS och är varmt som fan. Kan utsundra när jag ler eller skrattar. Känner helt plötsligt ett stort obehag och munnen fylls av en vidrig varm illa smakande vättska. HEEELT otrooooligt ÄCKLIGT. Men de på sjukhuset sa de är bra att de kommer ut iaf. Skulle de bli rött på läppen skulle ja komma in. Men vadfan de är ett opererationsområde och det ÄR rött. Skit svårt att se skillnad.

Inte kul just nu iaf. Orosmoment, prio 1!!!
Men FIN är den iaf =)

Idag är jag ledig iallafall. Häääärligt. men jobb imorgon. Mindre kul när man skulle varit ledig. Men ställer upp för kollegan fyller år idag och hon ska självklart få slippa jobba " dagen efter" hehe. Grattiis!!!!

Jag ska hem till mamma och pappa sen. Ska kolla fellodimestivalen(ironi) med dom och mysa.

Pussss på er!

Inga kommentarer: