måndag, februari 14, 2011

Happy valentines ..


Har haft en kanon dag.
Började morgonen med 1,5 h träning i fina frölunda. Såååå fint gym där, fan att de är så meckigt att ta mig dit!!!

Byxorna sprack och jag fick snällt gå o köpa nya. Gud vad fint Frölunda torg blivit! Så fresht =D

Massor med folk med blommor och fint överallt till sina kära, finaa dag. Jag har varit lite kass, tänkte baka men då skulle ja ätit så mkt själv, så de sket ja i. Så jag skrev sms till de som betyder något. Tråkigt. Men så fick de bli iår. Älskar er.
Köpte 3 koppar kaffe på pressbyrån med. Så de tre första som kom in och skulle köpa kaffe fick den gratis för jag hade ju betalt för den(Jag dricker inte kaffe) =) De kändes skönt att göra. Fint gest. Jag hade ÄLSKAT om de hände mig. Oväntat och kul grej. Jag gjorde nog någons dag idag. ISKALLT ute och alla sprang med kaffe i handen och försökte värma sig. Vem vet det kanske var DU som fick en gratis på Pressbyrån Backaplan? =) It was from me ;)

Jag har städat och tvättat sen jag kom hem. Tog ett tag såg förjävligt ut!!!! Nu är det skinande =)
Skönt att vara ledig idag. Kändes som en skön söndag för mig. Blir så när man jobbat helg.
Ska laga matlåda nu. Måste spara pengar så jag inte behöver låna i slutet :P Knaaaapert vettni.

Jag hoppas ni haft en fin dag.// Kram

1 kommentar:

Emma sa...

du verkar ha ett väldigt fint rum, kan man inte få se några fler bilder på de? :)