torsdag, februari 03, 2011

Torsdagen.

Idag har jag varit utanför dörrarna till min lägenhet, Tro det eller ej. Med läpp färgad som Mona Lisa och med en läpp fylld med stygn och numera BLÅSOR. Fått en komplikation. Suck :(
Ont gör de. Bultar och värker. Men ringde avdelningen och dom sa att de kan vara allt möjligt men inget är farligt så länge de inte blir knallrött runt om och protesterar med olidlig smärta. Men just nu ser de ut som ett hederligt MUNNSÅR/HERPES. Tack lixom Jag som aldrig får de. Ska få de nu!!

Ja ja..

Pia dök upp hos mig med nya vaser, blommor och hon röjde undan, diskade och damsög min lilla etta, orkeslös som jag är, så var de klockrent gjort!!! Blev så fint. Fick nya ljus av henne med. Såååå tacksam, Älskar dom!!!

Fick liljor i massor och en vacker ros som tog min andan för några sekunder. Misspiggy heter den. Jätte annorlunda färg och så JAG, Vackra vackra den!!

Vi drog hem till Pia sen och hon fixade med sina liljor, vi käkade pommes och pratade kärlek. Fina du!


Dagens låt. Fantastisk.

Nu är jag hemma hos mamma. Hon hämtade mig, Nu görs de fransklöksoppa och jag ska sova här. SKönt att komma bort från min säng. Mys!

Jag hoppas ni har de fint.
Carpe diem

Inga kommentarer: