torsdag, september 02, 2010

Åh gud!!!

MIN KOMMANDE CHEF RINGDE NYSS!

Yes ni läste rätt. JAG FICK TJÄNSTEN!!

Så i oktober börjar jag i det nya köpcentrumet i Sannegårdshamnen. !!!

Jag skrek i luren på han och blev såå glad!!
När jag la på så flög händerna upp i ansiktet och jag bröt ihop. Tårarna bara forsade och mammas tårar med!
Oj vad detta är som en dröm. En fantastisk chef, fantastiskt konditori/café och JAG blev en av de tusen som sökte som fick tjänsten. 6 stycken blir vi i teamet.
Jag blir den i kassan och serverar.

SÅ HIMLA HÄRLIGT!!!

Jag fick samla mig lite, hade kunnat gråta hela kvällen av lycka.
Men skulle ut och köra med mamma.
Imorgon gäller det ju. UPPKÖRNING. Tar jag detta, så ska jag fira så in i helvette denna helgen(kommer jag göra ändåå, hahaha)!!

Saker som känns UNDERBART just nu när man har jobb i höst är att jag:
  • Kan betala av de 3000 jag lånade av mamma denna veckan.
  • Kan börja spara till snygga möbler till min kommande lya.
  • Kan köpa min vinterjacka jag drömt om, likaså kängor.
  • Kan spara till små weekenderesor och resor över huvudtaget.
  • Kan köpa bil om jag vill och har behov av det.

Möjligheter öppnas upp med pengar och vilja. Så detta känns som en sten som släppt.

NU FLYTER DE PÅ!!!

Nu ska jag gotta mig lite till i denna underbara känsla!!!!
Pussssss

Inga kommentarer: