onsdag, september 01, 2010

Dagen innan dagen före DAGEN

Shit vad nervigt allt ska vara då.
Kan börja med att säga att jag säkerligen missuppfattat det med jobbet. För ringde någon i måndags och gav mig jobb? NOPE, icke, nix!
Så imorgon blir det ett samtal. PUNKT!
Idag var det körning med Hasse och Sarah.
Skrattade som vanligt så kinderna krampa halva körningen.
Några timmar innan körningen strosade jag 0ch Sarah runt på Backaplan och käkade, busade och skrattade. ÄLSKAR DIG SARAH!
Körningen gick så sjukt bra. Allt funka perfekt. PEPPAD SOM FASIKEN TILL FREDAG NU. Körkortet ska bli mitt!!!!
Efter körningen, kom mamma och vi körde en timma eller mer med Sarah i baksätet, gick kanon. Körde hem henne sen , saknar henne redan. FANTASTISKA VÄN!
Jag tänkte dela med mig av en kanon låt. Har du kass bas hemma så bry dig inte ens att trycka på play. För denna typ av låt ska helst spelas på de bästa ljudsystemet du kan hitta och en grym bas(läs: MIN STEREO!) Så förstör nu inte denna =D

Är nyduschad och sitter i morgonrock, kollad Livet på BB och njutit. Ne men om man skulle bli barnmorska. Det vackraste i livet är barn och födelsen. Ååh. Börjar gråta bara av tanken.

LÄNGTAR SÅ TILLS JAG OCH SARAH FÅR KIDS. Vi ska nämligen försöka pricka in varandra. Med max 2 år emellan. =D

(Längtar ihjäl mig till Syrran tar steget med, förhoppningsvis med fantastiska Alen. ÄLSKAR DOM TVÅ!!)

Hon får nog innan mig har jag en svag aning om. =D hahahha

GONATT och puss på er.

Inga kommentarer: