fredag, september 03, 2010

Aussie in my heart!

Denna produkten är helt fantastisk!!

Luktade på den hos Emelie en gång. Och velat ha den länge efter de!

Fick skäll av min frisör att jag måste sluta använda så mycket produkter, lufta håret och hårbotten lite ibland så den får en chans att andas alls..
Lydig som jag är går jag och köper mig en inpackning som hon bad mig om. Och tvättade håret noga och nu låter jag det var i några dagar.
(Så länge jag står ut, får nästintill panik av mitt hår nu)
Hänger överallt och ingenstans.

Denna produkten var HEAVEN för mitt slitna och tilltygade tjocka hår. Även om jag får panik så är det det bästa mitt hår kunde få nu. Silkes lent och underbart!!!

Hela 90 kr.
Luktar godis/frisör och är kanon! På åhlens hittar ni serien!







Jag hoppas ni har det bra.
Jag mår förträffligt =D
PUSS!!

Inga kommentarer: