söndag, september 05, 2010

Lördagen!

Igår var en klockren kväll. Firade mig!! =D
Vi alla satt på terrassen länge och käkade. Efter några timmar. Så drog vi till Que Pasa och käkade tapas. Alltså jag finner inga ord. SÅ MYSIGT!! SÅ GOTT! Jag åt vitlöktfrästa champinjoner med chilli och friterade bläckfiskringar med aioli. JAG DOG. Alla vi tog olika och vi alla var helt saliga. GÅ DIT.
Billigt, lagom med mat och så bra personal!
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!
Jag har varita över hela världen typ. Och denna är bland dom bästa!

Efter de drack dom andra olika irishcoffe och drinkar. Jag tog en cider och en chokladmouse. Löjligt gott!

Såååå säger en sak. GÅ DIT!! Mitt nya stammiställe!

I väntan på bussen. Mamma Viktoria(hahaha) och fina amanda.

Fina pappa med mina älsklingskläder på honom OCH parfymen. Åhh!!


Fina syrran och Alen.


ÄLSKA HÖSTEN. Jag och syrran.

Fina nii!!!!


Blev väckt av att kusinen sms:ade och frågade ifall jag kunde passa Zoe snutt vid 11.
JAAAAA sa jag. Så vid 11 är hon här. Ååhh LÄNGTA LÄNGTA! Ska filma och ta kort som alltid.
Pussss!!!

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad har du för snygg tunika/klänning på dig? :) Fina kläder som ALLTID JULIA! Kram Lina

Julia Hagman 22 år sa...

TACK SÖTNOS..Det är min vår/höst jacka..från Rut mfl. två årsen =D