tisdag, september 28, 2010

NEJ!

Mitt hjärta protesterar. Vill bara skrika av smärta.
Vad fan händer på Hisingen?? Jag bor här, uppvuxen och jag älskar Hisingen.
Vill gråta, vill hjälpa, vill ignorera. Men det går inte. Jag är i chock av vad som hänt det senaste dagarna. Mord, försvinnande, kidnappning?
Jag tänker, funderar, grubblar och oroar mig.

Vad krävs det för att vilja mörda? Har han våldtagit henne, fått för mkt vattenöverhuvudet och sen mördat henne för att tro att han ska slippa undan, eller har hon varit kaxig på spårvagnen att hon "lockade" fram illskan till att döda henne?

Jag är livrädd!. skärrad!
Läs om det HÄR!
HÄR!
och HÄR!
och om Rasmus

Jag vill bara gå in på nyhetssidorna och se. "Elin och Rasmus hittade, oskadda"
Men det känns så långt ifrån. :(

Mina tankar går till deras familjer idag.
Mina tankar går med till det svinet/svinen som kan gjort detta mot dom. Hur mår ni?!

Aldrig mer genvägar, eller gå av i mörka gränder utan att någon möter mig. Jag kommer numera gå omvägar för att gå där folk är. Ringa polisen så fort någon verkar, eller är jobbig mot mig. Skriva ner hur dom ser ut, pratar och beter sig. Allt för att vara säker på att någon fått infon om något skulle hända. Ta kort med mobilen, filma, vad fan som hälst.

Jag ska numera anmäla mig tillsamnans med syrran på kampsport. Självförsvar. Nu gäller de. Dom kan försöka våldta, kidnappa eller mörda mig. Men då måste dom gå igenom en motor. En kraft maskin av rörelsern och grepp. Jag vägrar stå där och inte våga göra något. Jag kanske blir helt lam om något sådant skulle hända mig, det var man ju aldrig. Men blir jag inte det, vill jag kunna göra motstånd.

Gör som vi tjejer, anmäl er!! Nu kör vi. We against the psykos!!!!

CARPE DIEM.

Inga kommentarer: