måndag, september 13, 2010

Angående Sverigedemokraterna

Postat av: Natalia

Jag tänker rösta på SD just pga av den anledningen att jag inte tänker på mig själv. Jag tänker på våra stackars pensionärer som får sina pensioner och pengar till sina äldreboenden sänkta. Jag tänker på alla stackars tjejer som blir brutalt våldtagna och attackerade av MENA-folk som anser att alla svenskar tjejer är horor. Jag tänker på alla ungdomar och studenter som inte kan flytta då många lediga lägenheter tas upp av invandrare. Jag tänker på alla miljarder som kunde spenderats på sjukvård, skola och liknande istället för att importera tiotusentals lågutbildade somalier/kurder/araber/afghaner som aldrig kommer göra något annat än att gå på bidrag. Jag tänker på alla stackars människor i Malmö och Södertälje som mer eller mindre hålls gisslan av kriminella invandrargäng. Är för övrigt invandrare själv.


Jag har massvis med vänner som kommer rösta på SD, jag håller me dom mycket i detta Natalia säger, men jag är absolut inte insatt och vet inte alls vad ja ska rösta på. Höra bra och dåligt om allt..

Lite saker jag vill ha fixat i vårat land är..

  • Behålla skatten som den är. Tycker det är bra med skatt.

  • Lägga krut på arbetslösa ungdomar, så dom blir aktiva och inte sitter stilla och söker jobb. tex, praktisera medans man söker jobb. Då får man erfarenhet och en merit på CVt. Just nu är det inget man får göra. Bara efter 3 månaders inskrivning. På 3 månader hinner man klättra på väggarna och bli deprimerad.

  • Mer anställda på sjukhus, för bättre vård.

  • Stoppa invandringen och lägga mer fokus och krav på invandrarna vi redan har.

  • Lägenheter ska första och främst gå. till de som jobbar och sliter.

  • Införa varglicens så bara de få vargar som måste skjutas skjuts.

  • Hårdare straff för kriminella, mer hjälp åt psyksjuka kriminiella.

Det var lite av de som dök upp i huvudet nu.

Gjort test på några sidor, fick Socialdemokraterna, Sd och Miljöpartiet som förslag. Men på hemsidorna fjäskar dom och på chattrum så ljugs de hejvilt. Så jag funderar starkt på att rösta blankt, då jag inte får hjälp med att rösta vart jag än vänder mig.

Inga kommentarer: