fredag, september 24, 2010

Fredag =D

Hellew!!

Morgonen började sådär. Men blev bättre sen. Mina grannar kom och köpte crosstrainern,så trevliga och goa. Aldrig sätt dom. Och dom bor på min gård(inte bokstavligen, ha ha. Hade varit kul) Så dom bar iväg den, och jag fick 200:- Lyx. Ska man unna sig något lyxig som pizza, eller något? =P

Är ju nästintill arbetslös. Så 200 riksdaler är kanon istället för att skänka den. Kommer till använding ska ni se, om de så ska vara på alkohol till imorgon. Partäjj imorgon i en villa med goa gubbar.
Ska bli sjukt trevligt!!!

Idag kommer Åsa och Matilda hit. Ska mysa. Men innan mys ska jag och Matilda träna Zumba för första gången. Ska bli så kul! Sen blir de mys hela kvällen.

Jag hoppas ni får en kanon dag

Yesterdays mys.



Puss!!!

Inga kommentarer: