tisdag, september 14, 2010

Mys med regn!

Jag blev väckt av mammsen idag, inget jag gillar, då jag HATAR att stressa på morgonen, ställer alltid klockan tidigt som bara den , ligger och kollar VAKNA på kanal5 och tar god tid i allt jag gör. Men jag ställde upp idag för mammas skull.
Panik på hennes förskola , så jag hoppade in och hjälpte till. Mys med regn med, älskar sveriges väder!!! Jag och mamma är nog ensamna om det.

Blir så stolt av min mamma när man är på hennes förskolor, alla pratar gott med henne(även dom som inte vet att jag är hennes dotter), har respekt och gillar henne. Som dotter till en rektor blir jag stolt. Hon av alla vet hur man ska handskas med anställda, då hon själv varit det i hela sitt liv. Nyss bytt karriär. Rätt karriär, säger jag bara!

Jag vet vart jag ärvt min modighet och drivkraft ifrån - Mamma.
Är jag missnöjd med något i mitt liv, gör ja något åt det.
Byter kärriär, bryter en kontakt med en person utan problem, vågar mig ut i otrygga ställen och tar för mig av livet.Mesar inte och velar utan jag gör det bara. Inget ska få sänka mig, man lever bara en gång. Det har jag min mor att tacka för.
En styrka som bara min mamma kan förstå.

Genen är helt klart från henne, tacksam för det!

Ser fram emot denna veckan, speciellt helgen.
Kommer bli massa bus och skratt med vänner. Imorgon blir det lunch med Veroniqa i saluhallen, *MYS* Torsdag ska jag åka med Sarah i bilen(YES!!!) fika, och mysa. Dra till Hasse på körskolan och lämna Tackblommor för våran tid på körskolan. Fredag blir de vin och kul med Mickan och Jessica. Kanske utgång?
Lördag kanske utgång?

Och blandar detta med massa kul träning som förövrigt går sjukt bra. Jobbigt som bara den på passet, men stolt som en tupp i hönsgård när jag går därifrån. Somnar gott sen.

TRÄNING ÄR LIVET!!!!

Vila idag, men imorgon är det Skivstång innan all bra tv börjar.
Resten av veckan blir de, spinning, fys, och mer spinning och skivstång. ÄLSKA! Nu kör vi! Beach 2011, samt instruktör 2011!!

Nu ska jag dricka te och dra på musik för att sätta igång och städa lite.
PUSSS!!!!!!!!

Inga kommentarer: