onsdag, september 29, 2010

Hösten

Alltså vackra vackra morgon.
Jag älskar hösten!! Så vackra färger, mörkret är så mystiskt vackert.

Min morgonträning är gjord, Spinnat kl  7-8. Mitt favo pass. flyger upp för jag är så peppad. ÄLSKAR mornar. Jag är ju så morgonpigg så verkligen hittat min grej nu.

Hade sådant pump i bena idag att jag skrämde mig själv. Jag flåsade och halsen krampade som om den snart skulle stänga igen och låta mig kvävas Vilket inte hade gjort något. Hade fått dö på min älskade cykel *ha ha rått julia, jävligt rått*
Jag brydde mig inte... Jag körde på!
Träffade två underbara tjejer som satt med mig längstbak och vi tjöta på och alla var minst lika pigga som jag. När passet körde igång blev vi knäpptysta, och kropparna cyklade intensivt i takt. Då och då blickade vi på varandra och blinkade till med ögonen som en dov peppning som bara vi visste vad det betydde.
Härligt med jämnlika. När instuktören fråga " ÄR NI MED?!!!" ...så satt alla helt tysta och vi längst bak skrek för fulla muggar. " JAA, tro fan deeee!!!"  Vi var peppade som fasiken. Tack tjejer vad ni nu hette. You made my day!

Nyvaken och pluffsig i ansiktet imorse. Michelin-style.

 Möts av ett soligt vacker Sannegårdshamnen idag. Bara det är en belöning av dagens kämpande.
Jag hoppas ni får en fantastiskt dag.
Jag ska sätta igång och städa nu. Har lite ärenden att göra idag. Lämna in kameran, handla mat och unna mig en doft olja från Sank Jörgen Park och sen passa lite barn ikväll. Ska bli mys.

Ha det så bra!!

Inga kommentarer: