måndag, oktober 05, 2009

Mååndag vareee

Helt slut!!

Men det är skönt, en dag närmre fredag, speciellt lördag. Längtar till lördag, då blire fest med Pepe. Wie!! Ska bli förbannat kul. Vi två slår allt. Och vad snygga vi ska va ;)

Au pair-enheten ringde nyss till mig. Har ju gjort en ansökan där och har lite saker kvar att göra innan jag är inne i leken och familjer kan börja ringa mig. DÅ är de på alvar.!! YEEY!
Pepe är orolig för detta, på inte tal om jag själv. Jag är riktgit nervös.
Sökt in som Undersköterska igen får reda på om ja kommit in i december. och i december slutar jag jobba.
Imorgon ska jag till Jan Lilja min Plastikkirurg och tjöta. Då får ja förhoppningsvis reda på månaden ja ska opereras i ...Hoppas på december/Januari. Slippa ta ledigt vore härligt...

Jag kommer för första gången vara med Jan Lilja ensamn. Har alltid haft pappa med mig då de ibland diskuteras viktiga saker som jag gärna vill att någon annan också kan diskuterar med mig. Beslut om pengar, datum osv..Pappa har öven varit med för att ja lätt börjar gråta. Jag är offret som inte tas på alvar av polisen...Ja så känns det ibland. Lilja lyssnar aldrig på mig, hån skrattar och tänker bara på pengar... Bra service? Knappast..
Imorgon ska ja dit ensamn. Lite nervöst. Just för att Lilja är en av de otrevligaste människorna jag trättat.(Tyvärr) men ja har fått stå ut. Han gör grymma jobb osv. Men otroooligt otrevlig. Gubbjävel rättaresagt ;) Ne men Lilja, ser du detta. You better be nice old guy!!! Då lever du längre! ;) Stop thinkin about money for god sakes!

Imorgon blir en nervös dag. En viktig dag och jag vet exakt vad jag ska säga.
Jag är taggad. Ready to attack.. Fit for fight..etc. Denna gången trycker du inte ner mig!!!

Jag ska ta mig en eller 3 st clementiner nu och kolla Unga mödrar. Puss på er gott folk!!!

----------------------------------------------------------
Uppdaterat 20.20
Fredagen är planerad!! Ska till Emelie i Floda och mysa!! (L)

Inga kommentarer: