onsdag, oktober 14, 2009

OOhhh Lovely Wednesday!!

Heeej på er godingar!!!
Jag har haft en underbar dag. Solen har skinit och de har varit svin kallt, men de känns att man lever då, gillar de!. Barnen har frusit om händer och kinderna så ja har stått för uppvärmningen. Gossat, hoppat hoppsasteg längs med gården osv. Det höll mig varm också ;)
Jag är så glad att de är onsdag, redan underbara torsdag imorgon+föräldramöte.
Snaaart fredag!! På fredagen ska jag ta vägen om 4Gott vid LillaBommen och senare på kvällen
så kommer Pepe och hämtar mig och så blir de den vanlig rundan på Mcdonken =) Nice!!
Lördag blir de shopping med Pepe och mamma sen hem till syster på myskväll!! Mys i massor ;)

Söndag vet jag inte än, fårse :P
Jag hoppas ni haft de bra i solen och kylan =)
KRAAAAMAR I MASSOORR!!

Inga kommentarer: