tisdag, oktober 13, 2009

Tisdag tisdag tisdag

Och jag är på stråålande humööör. Solen skiner. Ätit mackor med dansksalami, och kollat läänge läänge på VAKNA på kanal5. Dom är underbara.
Jag ska snart till jobbet. Mindre glad över de, men de är bara attt kämpa på. Kommer bli påhoppad av alla mina småttingar och dom har la lärt sig ett nytt ord under helgen.
Imorgon serveras de ägg och macka på morgonen. Då brukar dom haka upp sig på " Bajs i blöjan!" Just för dom tror att dom bajsat då de lucktar fis av alla ägg. Jag får spring runt hörnet och skratta sen gå tbx. Då står ett gäng blöjjisar och säger " Bajs?, Bajs i blöja? Bajs?"
Jag får svara -Nee hörröni, ni har inte bajsat, det är äggen.
Goosingar!!

Jag var hemma igår och hade problem me magen. Men det är över idag. Knas-mage!!

Vad häärligt de är med kallt+sol. Underbart ju!!!

Nu ska ja dra på mig mina ytterkläder och traska!!

Puss på er, ha en underbar dag.

Inga kommentarer: