onsdag, oktober 14, 2009

Mama i love you.

Jag har sådan kärlek till min mamma. Till hela min familj såklart. Men jag och mamma är löjligt lika. Syrran har pappas humör/personlighet , jag har mammas. Exakt!.
Jag övningskör med mamma, och syrran gjorde de med pappa..självklarhet för oss...
På sjukhuet vill ja ha pappa där då han inte är så puttinutti och känslig som mamma är(även jag) Vem vill ha en gråtfärdig mamma som ska försöka stötta en? (ha ha ha) Not me!
Jag Älskar min familj. Oavsätt hur olika vi är i vissa situationer. Vi har upplevt mkt, kämpat mkt igenom livet och ändå alltid varit glada och positiva. Vissa saker händer, och vi går igenom de som en familj. Gråter, diskuterar, pratar ut och ger kärlek.
Jag har ibland svårt att förstå de människor som aldrig haft en bra uppväxt. Eller en familj dom t.ex aldrig ätit middag med på dagarna efter skolan eller rest me. Jag har svårt att förstå hur de känns. Dom har ofta trivts med sina situationer och varit nöjda, då dom inte visste bättre men jag har önskat dom mitt liv ibland. Iaf min familj! Jag har varit så stolt av att ha dom där. Alla mina vänner älskade dom som deras egna föräldrar och gör de fortfarande.
Jag är tacksam att jag fått göra alla saker med just min familj. Min familj har stöttat mig genom mina sjukhusvistelser, mina problem genom skolan och mina kärleksproblem.
Och jag kommer alltid tillbax in i livet med världens livsglädje och en stor dos humor.
Tack vare min familj. Kan t.ex jag vara nyopererad och då kan jag skrattar så mkt så att stygnen nästan spricker upp, jag gråter ena sekunden lika mkt av att situationen är jobbig och att ja hatar livet med läpp och käkspalt. Men i slutändan så skrattar jag. Tackvare familjen!
Jag tror på att skratt förlänger livet och då har jag kommit helt rätt. Jag tänker skratta mig till min 100årsdag varesig mina föräldrar dör tidigt eller sent så är det bara!

Här är en sång till min Mamma Maria, min vackra mamma. Mina högra hand, min nyckel till livsglädje och framgång. Min drivkraft till livet helt enkelt.




Pefkos resan. Mamma och pappa (L) Mami(L)
Alla resor vi gjort (L)
Alla underbara jular vi haft och upplevt och även har.
Alla upplevelser vi gjort tillsamans/Ground Zero .NY
Mamita (L)


Älskar dig mamma (L)

Inga kommentarer: