lördag, oktober 17, 2009

Så var de lördaaag

Sov jätte gott. Och på lördag morgon var de meningen att ja skulle handla med mamma, men Pepe skulle vara hundvakt åt hans kompis Beccas hundar. Så ja stannad kvar där.

Ååhhh vilka gosingar!!! Dom var så pusssjuka ochh keliga så de kunde räcka och bli över till en hel komun!!!
Boris är den vita lilla sak en med 300 tusen veck på kroppen (ansiktet ;)), sen är de vildingen med grooova andnings problem som blev kallad för grisen av mig.. Gordon..Jäätteee goo.
Men lät som den skulle vara ett monster från en annan planet. Lite sorligt om ja får säga de.
Avlingen går för långt på dessa hundraser. Jag vet inte hur många kräkningen jag sätt idag, samt nysningar av slem. Sorligt..Även sätt att nosarna på dessa hundraser är som små skorpor, en frisk hund ska i helhet ha en lite våt och kall nos...Dessa va som små skorpor..Vilket måste betyda att de inte mår så bra... Men goa var dom iaf. Oavsätt problem så älskade man ihjäl dom och hade mer än gärnat passat dom ett bra tag till =) =)
Jag och Pepe blev allt sugna på att skaffa hund, men de blir inte på ett tag för min del :P..Kan hoppas på att pepe gör de :)

Boris nanar, observera et platta ansiktet som är tryckt mot golvet. (L)
Gordon (ramsaaaay) med sin favvo liggställning. Fick inget ansikts kort, han var så livlig.
Lilla plutten Boris som jag blev för älskad i. Snällaste jag träffat.Kolla in tjocken ;)..Huur len som helst, helt underbar kropp att gossa med.

Hittade en helt del fint till peps lght!! Kommer bli sååååå snyggt!!!
Nu är jag hemma, sovit lite från och till. Pigg nu =)..
Jag hoppas ni får enn super lördagkväll!!




Inga kommentarer: