fredag, november 13, 2009

Ensamna fredag

Jag har sovit kass som fan. Ceasar(den ena katten) hade fullt ös medvetdslös med ett löv(?!) Hur fasiken fick han tag i den?

Jag var täppt inäsan hela natten, hade host och slemattacker, så ja är dödens död idag. Ja behöver verkligen en hel nattssömn inte 10 vakna ögoonblick under min skönhetssömn. Haha!
Jag har ont i huvudet och allmänt seg!.Riktigt jobbigt..

Jag har nyss ätit ärtsoppa och bröd. Simba slickade skålen. Det var mums tyckte han!!! Tyckte jag med. Underbart gott!! och nyttigt!

Även om jag mår lite bättre än för några dagarsen, så är jag svag,, svettas grotteskt och huvudet vill sprängas. Skit jobbigt. En vecka har jag varit hemma nu. Inga influensa symptom utan detta hade ja innan ja skulle resa på min resa till grekland i sommras. exakt. Och den tiden på året finns de ingen influensa. Så jaa detta är skummt! Men nu vet jag detta tills nästa gång. Händer det igen så ska ja sjukanmäla mig direkt. Inte försöka gå till jobbet. Benen vill inte bära mig alls.

Fårse vad jag orkar göra idag..Kankse är bäst att hålla mig hemma och kurera mig denna helgen. Och vara ensam(suck, boooring)..Är så sällskapssjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill inte smitta någon!!!

;/

Pusss på er, (eller Vink vink så slipper ni bli sjuka)

Inga kommentarer: