måndag, november 30, 2009

Fierce!!!

Jag slutade tidigt idag. Drog till stan, käkade vegetariskt-thai. 5 meter ifrån mig sitter två utländska killar. Glor ihjäl sig. Hånflinar, glor ännu mer utan att ens blinka.
Stirrandet var gjort för att jag skulle tycka de va irriterande. ja bara vände kinden till. Dom skrattade och gottade sig i att ja kände mig illa tillmods. Tillslut när han glor igen sådär utan att blinka i 30 sekunder. Så frågade jag Vad är det? Vad vill du?
Hans svarar med ännu ett hånskratt och muttrandes på .. jävla fitta..
Jag tål inte att bli kallad de, eller bli så nerkränkt bara för jag frågade han var det var.
Jag gick runt alla borden för att komma till deras. Frågade igen ..vad är ditt problem?
Han blev nervös och svamlade. Jag frågade igen varför dom håller på och kaxar upp sig.
Han säger inget och hånskrattar till sin kompis som om jag vore luft för dom.

Jag drog av min korg från min nyinköpta vattenflaska. Vände den uppochner och hällde den sakta men säkert på hans bröstkorg. Han blev som förstelnad. Av sin ilska...
Han hade kunnat sslå sönder mig i bitar. Men han höll sig.
Jag hade 5-6 st bakom mig som följt detta och satt som förstelnade och stirrade på hela händelsen. Dom vet varför jag gjorde de. Dom var lika irriterade på dom som jag.

Vad är grejen? Kalla mig fitta för att JAG som är offret undrar varför dom hackar på mig??
Vad är grejen med att ta sig frihet till sån skit???

Under dom 3 år i Angeredsgymnasiet så hände detta varje dag. VARJE DAG, alltid av samma typ av killar.
Under mina 9 år i Torslanda så hände de ALDRIG!!

Jag är så trött på kaxiga "walla ey mannen-killar" Osäkra jävla fjantar som bara kan tre ord i svenska språket (fitta, hora, mannnen)..Varför går dom på oss svenskar?? VARFÖR?
Jag är inte ensam om detta. Ni får mer än gärna bo här. Men lär er RESPEKT först.

Säg inte att ja e rasist nu för de är jag inte. Detta är ingen fördom jag har om dessa killar. De är ren FAKTA. Jag har varit mycket i både Torslanda och Angered och detta är ren fakta vad jag lärt mig.
Det är en typ av killar som är såhär..
Tyvärr...

Nu ska ja till min finnelainen kompis Pepe!!!..Gött e deeee!!!!
Pussss på er ;)

Inga kommentarer: