torsdag, december 03, 2009

Veckan som gått..

Heeej Goingar!
Vill bara skriva att jag är back on track..ni har nog inte märkt att ja mått kasst till och från.Men det har jag.. ..Denna veckan har varit super bra iallafall. Förutom igår. Jobbet sög och ah allt sög. men jag är super glad idag. Sveeeen kallt ute men äsh ja klär mig som en michelin gubbe så jag håller värmen. Mest rumpisen som fryser! ;)
Denna veckan har jag tränat på Crosstrainern(crossen) jag köpt. klockan ringer 06.00. istället för 06.30 Så kör jag slut på mig så länge jag orkar och sen duschar jag och sen fixar mig. äter frukost på jobbet. =) Känns super!!!
Min veggis mat går bra. Jag kör på. Känns bra! Lite surt ibland när jag måste laga egen mat och inte kan äta mammas och pappas egna som ibland står klar när jag kommer...Men tanken av att äta djur känns så fel så jag tilloch med vill gråta av bara tanken...Så ja kör på mitt rejs =)
Jag har nyss tränat till Förkvälll på tv4. Eller nyss och nyss, för ett tag sen. Benen vek sig och mjölksyran var obeskrivlig! Underbart!!!! Duschat nu och spraytannat mig. =)
Fårse vad som händer i helgen. Är inte så sugen på att vara social..men en bio hade ju inte skadat..Vill se den nya Avatar!! Verkar grym, men den har inte haft premiär än...suck!
Imorgon ska jag träna på friskis vilket var MÅNADER SEN!! Tyvärr..Dags nu julia. Morgonpass varje dag OCH jympa på friskis! Nu under juletid då ja möl-äter massa skit!
Nu räcker de för idag"! Kraaaam på er!!!

2 kommentarer:

Moa den Goa sa...

Tjenare Tjejen!
vad är det för Crosstrainer du har? vart köpte du den & för hur mycket?=)

kämpa på;)

Ha en underbar helg!
/Moa

Julia Hagman 22 år sa...

Hej Moa!
Vetefaan en billig sak jag hitta på Blocket. 600:- perfekt!!! Inget spec märke!! Älskar den=) Perfekt för mina knän!

Trevlig helg going..Kraaam//Julia