måndag, december 28, 2009

Hmm

Jag vet inte vad jag skall säga.

Men jag har en fet sten på hjärtat.
En sten som hatar att ligga där den ligger...eller rättare sagt. Hjärtat hatar att den ligger där oh tynger.

Jag vill, som vilken människa som helst. Ha en som ringer en och frågar hur de är, eller skriver till en och visar att hon/han bryr sig.

Jag vill ha en jag kan göra saker med, resa, planera in roliga saker med och framför allt prata med.

Jag har min underbara familj som jag älskar. Men ibland krävs de en ny fresh fläkt! Ja är en som gärna diskuterar.
Bråkar ca 2 ggr om året. Om äns de. Så jag vill ha en som kan diskutera. För dom som inte kan, bråkar istället. Det kommer aldrig va en lösning, tyvärr. Hur mkt ni än vill de! Ni kommer alrig få in mig i den skiten ändå.

Jag har jäklig jobbig PMS just nu. Därav dessa djupa tankar! Ni får stå ut ..jag kommer slänga in sånna inlägg då och då...

Ni vet varför..

Jag känner mig deppig och ensam!!

Gonattt!!!!

1 kommentar:

WELL HELLO! sa...

Julia, jag läser ständigt din blogg. Känns fint att få veta hur du har det och hur du mår!

Tycker det skulle vara väldigt mysigt att ta en fika någondag när det finns tid :) Vi har många år att gå igenom..

Saknar tiderna på vårbäcken med alla oss barn, Det var fina tider.

Sköt om dig och ha det så bra!

Kramkram Tove-Tott
(toovejohannafagerman.blogg.se)
Hihu.