söndag, december 13, 2009

Sunday

Min helg har varit grymt bra!! Fredag började med att jag slutade vid 15.30. Och direkt till en massör. Fick 30 minuters knådande. Både fram och bak på överkroppen. Heeelt underbart.
Blev nästan sugen på att jobba med massage. Är ju utbildad det, Är Diplomerad Massör.
Så jag kan jobba me det om jag vill. Jag är sugen faktiskt. :P
Igår drog jag spontant till Pepes pokerkväll. Det var jag och 8 killar jag trivdes som bara den!! haha!! Dom började dricka massa glögg och whisky och jag drack Festis och överkonsumerade Juicyfruit tuggumi. :P Vi diggade till finsk schlager, helt grymt bra ju!! Hade de skit kul. Alla hans vänner alltså! Klockrena, så roliga. Ja fick gapflabb var femte minut. Underbart!!!!
Det blev lite sent och killarna skulle ut..så jag fick skjutts hem och nanade gott i mitt nymöblerade rum ! ;) Vaknade pigg och glad vid 11 tiden. SKönt att inte dricka!
Imorse ställde jag mig och lagade en dunderfrukost med pannkakor!! Heeelt otroligt gott. Drog på kvällen till Liseberg med mina Torslanda-tjejer. åååh vad trevligt vi hade de!!
Åt massa gott, och skrattade ikapp varandra. TACK för att ni finns!!!
Nuu ska jag sova. Det blir crossen imorgon bitti ;) Gonattt alla!!!


Inga kommentarer: