torsdag, december 31, 2009

Före..

Jag har sovit som en prinsessa inatt!
Tog en dusch direkt när jag vaknade. Underbart!! Håret lät jag bli. Mitt hår som nytvättat är heeelt omöjligt. Jag ska helst ha några dagar otvättat hår för att få de snyggt...Idag hoppas jag de går!! *håller tummarna*.
Jag är riktigt brun nu av all BUS(brunutansol). Tjejerna på salongen igår frågade om jag varit utomlands, hahha. Gisses vilken komplimang!!!!!! Dom öste på med frågor och jag hade svar till allt. , haha. Borde jobba med att sälja BUS. Jag är grym på detta ju.!! =)

Jag tänkte göra ett FÖRE och EFTER inlägg idag.
Såhär ser jag ut. Nyvaken, osminkad och ofixad, i myskläder ...Fin kombination....
Sen ska ni få se förvandlingen, mohahahahaha.

Jag ska vara med ca 15 pers idag på en hemmafest.
Trerätters middag med massor av lekar och roligt folk. Kommer bli kanon!!
Dom ska äta ryggbiff jag ska äta varmröktlax. mmmm muuums!!

Hoppas ni får ett GOTT SLUT PÅ 2009, och ett GOD BÖRJAN på 2010.

Glöm inte att DRICKA VATTEN när de börjar vingla för mycket !!!! =)

Inga kommentarer: