onsdag, december 23, 2009

Hur så mycket att prata om..

Inte bara idag utan alltid. Jag pratar alltid hål i mina kollegors huvud, mina vänner och framför allt min familjs, hehe. Jag har tatt som vana att ja ber om förlåtelse när ja pratat mycket ..
ex " Men förlåt gud vad jag babblar, sorry"..
Ja ska sluta me de. Varför ska ja ursäkta mig för den jag är? Tokigt ju! Jag är den jag är. love it or hate it. Jag brukar tänka, Tänk vad tyst de hade varit i vissa situationer utan min babbel käft ;)

Jag vet inte vad ja ska börja med. Jobbat min sista dag idag på mitt jobb. Känns bra faktiskt. har haft trevliga kollegor samt föräldrar och barn. Men ja kommer inte forstätta där av andra skäl, är ingen Stålkvinna. Tyvärr. men kommer sakna de som va bra! =)

Julafton imorgon. Jag är redo att äta min första julmiddag utan kött imorgon. Revbenspjällen är klara luktar juvligt, skinkan ska in i ugnen nu. Kommer lukta heeeeelt sagoligt. Men jag lockas inte ens att äta de. Jag ska äta lax imorgon. Masssviiiiisss ;) Och de är me basta ;)

Nu blir de först en storstädning hos min lilla pippifågel, sen en i mitt rum. Det ska skinas.

Just nu lyssnnar jag på Toni Braxtons ny yesterday. men de finns inte på youtube än så jag tog denna. Grymt bra, men videon? fattar nada :D SKit i den, lyssna och NJUT!


Kraam på er!!! ;)

Inga kommentarer: