onsdag, december 23, 2009

Nobodys

Jag är rätt förbannad just nu känner jag. Överreagerar nog en del. (Pågrund av PMS)

Men detta har gått för långt. Lååångt över gränsen för OK.

Nu går de så långt att handlingarna blir rent ut sagt sårande. Gör ärr i min själ. Hur kan de gå så långt för dig? Hur kan de gå så fel att man kan bli elak??? Förstår du inte??!!

Hur kan något så idiotiskt har ärrat dig så grovt? Hur kan de gjort dig sånhär? Jag blir så trött på detta. Och tar nu mera ett steg bak från denna jävla IDIOTI. Jag är mer än en människa jag är en känslig-själ. Och ska inte behandlas sådär!!

Jag ska fira min Jul på ett underbart vis. Och ska dessutom fira in det nya året på ett underbart sätt. Lägga all skit bakom mig. Nytt år, nya tag. Nya krafterm, utmaningar, öden och valmöjligheter. Det borde DU med sträva efter. Utmana dig själv..(för F*N)

Jag ser fram emot 2010..

Inga kommentarer: